woensdag 23 maart 2011

workshop data's


maandag 4 april van half 10 tot 12 uur ongeveer.

We maken dan een doosje alles is bij de prijs inbegrepen.
Je leert met de scorpall werken, distressen van het papier, mallen stansen en plakken, roosjes maken en een magnolia inkleuren met derwent potloden.
Lijkt het je leuk om dit te doen , alleen of met een vreindin mail mij dan op mandyhoekveen@hetnet.nl
Data's en tijden kunnen veranderd worden, dit in overleg!
Ik kan ook een workshop bij jou thuis geven!!!!!
De prijs van de workshop is 10 euro!


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje weer. Jammer dat ik te ver bij je uit de buurt woon, anders had ik het heel gezellig gevonden om deel te nemen. Ik weet wel hoe ik een doosje moet maken, maar het is zo leuk om te zien hoe anderen een zelfde opdracht uitvoeren. Daarna vergelijken, wat een verschil zie je dan in uitvoering. Succes met je workshops!!

    Liefs
    Anda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Mandy, in zo'n korte tijd zoveel moois plaatsen. Ze zijn weer geweldig. Misschien kom ik wel langs in Delft.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een productie heb jij zeg!
    Erg mooi allemaal, succes met je workshops, woon iets te ver uit de richting.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen