dinsdag 1 november 2011

nieuwe creatie voor TOMIC



ik ben vanmiddag eens heerlijk mijn hobbykamertje ingedoken om dit projectje af te kunnen maken.

Ik heb het patroon gebruikt van het koffertje maar nu met scrappapier.

Er zit wat rose in vandaar dat de hengsels rose zijn gemaakt. Heb ze bestempelt met rose distress inkt en later bewerkt met crackle paint en glitters.

Op de voorzijde een lief stempeltje van magnolia en veel kleine bloemetjes met de pons gemaakt van nellie snellen.

De achterkant bewerkt met een stukje cardstock en een stukje rozen lint (zo mooi)

Een bloem met blaadjes erop en natuurlijk mag een roosje niet ontbreken.


Dit projectje heb ik gemaakt voor het blog van http://officialmagnoliainspirationchallenge.blogspot.com

tomic 22 create a basket

Wat denken jullie zou ie winnen hiihihihhi???



10 opmerkingen:

  1. Ik denk het wel hoor Mandy,

    Ik vind hem helemaal super!!
    Leuk van kleur en mooi details.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als het aan mij ligt wel hoor, ik vind hem super, hele mooie kleurtjes ook, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het je gunnen, maar dat weten we nooit.
    Ik vind hem iig wel heel mooi geworden. Mooi in pastelkleurtjes. Daar houd ik wel van.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van mij mag je winnen het ziet er schitterend uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en afwachten of je wat wint
    Maar dat maakt het ook leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mij betreft heb je al gewonnen hoor Mandy.
    Met vlag en wimpel zelfs.
    Want het is echt weer een pracht.
    Echt super lief en heel mooi gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende creatie, wat een details, super.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mij betreft heb je al gewonnen hoor Mandy
    en Ik vind hem wel heel mooi geworden. Mooi in pastelkleurtjes

    groetjes Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello Mandy,
    Your basket is absolutely the cutest and so gorgeous.
    Thanks for joining us at TOMIC this week!
    See you on monday for next challenge!
    Love from France, Kianel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi,

    Wat een lief tasje zo... heel mooi gedaan hoor.
    Suc6.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen